גיר לניסאן ג'וק וגיר לניסאן מיקרה

חברת ניסאן מציעה מגוון רכבים חדישים יותר ופחות, אשר לאורך השנים תוך ראיית צרכי הדרכים בישראל והעדפות הנהג הישראלי יצרו התאמה מושלמת של רכיבי הרכב ליצירת חוויית נהיגה מרשימה ורכבים בעיצוב צעיר ומושך, במגוון קטגוריות.

ניסאן ג’וק וניסאן מיקרה הם שני רכבים הבולטים על הכבישים בישראל ונחשבים לרכבים מובילים, כל אחד בקטגוריה שלא. בעוד שניסאן ג’וק התמקמה בקטגוריית הג’יפים העירוניים המהנים לנהיגה, ויוצרים חוויה אישית ומשפחתית מרשימה, ניסאן מיקרה בולטת בקטגוריית הרכבים האישיים והקטנים תוך שמירה על אלמנטים של עיצוב מודרני, ססגוניות ועלויות רכישה ואחזקה נמוכות.

היצרנית ניסאן עובדת עם מספר גירים מהמתקדמים בשוק הרכב:

גיר רובוטי – פתרון חדשני הבא כדרישה של צרכי איכות הסביבה ומספק גיר שעובד בצורה נקייה ומפחית משמעותית את הזיהום הסביבתי. הגיר הרובוטי הוא למעשה גיר רגיל ידני אשר פעולתו מתרחשת ללא הצורך בדוושת המצמד- הקלאץ’. את פעולת הכנסת המצמד לפעולה והשליטה בהילוכים ובשינויי המהירות, מבצעת הדמיה רובוטית המותקנת ברכב ומייצרת פעולה אוטומטית נוחה לצד היתרונות של הגיר הידני הרגיל. השליטה באמצעות רובוט המתוכנת להעברת הילוכים ברכב מתבצעת בעזרת מחשב הרכב האחראי לבקרה ולשליטה בכלל מרכיביו, לרבות תיבת הילוכים ופעולת המצמד.

גיר טיפטרוניק – גיר טיפרוניק הוא למעשה גיר משולב אשר ביסודו הוא גיר אוטומטי. כל יתרונות הגיר האוטומטי קיימים בתיבת גיר טיפרוניק, אולם לצד זאת ניתנת גם האפשרות לשליטה ידנית בהילוכים במקרה הצורך. שליטה זו מיועדת לשיפור הביצועים, להעצמת חוויית הנהיגה ולחיסכון בצריכת הדלק. יתרון בולט של גיר טיפרוניק הוא ההגנה שהוא מספק לרכב מפני ליקויים שונים דוגמת העלאת הטורים, שליטה בחום המנוע ואחרים.גיר טיפרוניק מתאים לרכבים משפחתיים, ומועדף גם על ידי חברות הליסינג.

גיר רציף מולטיטרוניק (DSG) – תיבת הילוכים DSG היא תיבת הילוכים אוטומטית בעלת מצמד כפול. תיבה זו מספקת ביצועים של תיבת הילוכים אוטומטית רגילה אשר באמצעות חוויה רובוטית מחקה אחר פעולות תיבת ההילוכים הידנית. תיבת מולטיטרוניק עולה על הגרסה האוטומטית הרגילה בזכות היותה בעלת ביצועים רציפים, צריכת דלק נמוכה ביחס לתיבות אוטומטיות ומגוון אפשרויות שליטה באמצעות שישה עד שבעה הילוכים בתיבה.

במכון קובי גירים ניתן לקבל שירות מקצועי ומלא לכל סוגי הגירים, טיפול מקצועי לגירים בניסן ג’וק ובניסן מיקרה, שיפוץ ושיקום גיר או החלפה מלאה במקרה הצורך, תוך אספקת חלקי חילוף מקוריים באחריות מלאה.

סגירת תפריט
חייגו עכשיו